onsdag, september 13, 2006

Jag skulle vilja anställa...

... designern Behnaz Sarafpour till att designa kläder personligen till mig. Kollade precis genom hennes kollektion för nästa vår och blev förälskad i (nästan) alla plagg! Hon gör 50-60-talsinspirerade plagg, av vilka ett par andas Audrey Hepburn. Me likey!

Andra noterbara saker:

  • Marc by Marc Jacobs - helt ok kollektion, dock kunde det varit lite mer färg (se plaggexempel till höger)
  • Marchesa - alldelels för mycket 80-talsinspirerad, med alltför mycket färger och volym. Hjälp! ;-)
Annars?
Har ordnat veterinär + vaccinationstid till Fred. Har också kollat vad mina böcker kommer att kosta för nästa delkurs (vågar inte skriva ut det här - det är sååå mycket). Ska strax bära upp lite saker på loftet och sen (är det tänkt, i alla fall) ska jag plugga.

Det verkar bli sol och värme idag, får nog ta och få ut mig själv härifrån vid något tillfälle.

Kören gick bra igår, det är så kul att sjunga och ännu roligare att sjunga i goda vänners lag.

Oh, ja... En sak till: Ikväll börjar "Top Model 6", sen efter börjar "Weeds" och kvällen på TV3 avslutas med reprisen av "Hotel Babylon", som jag missade igår.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: