fredag, september 01, 2006

Happy Birthday to me!


Idag blir fyller jag 23 år! :)

Sätter in en liten bild på en tårta som får illustrera dagen! Ska surfa runt lite till, äta frukost och sen dammsuga lägenheten.

Idag blir det skola mellan 13 och 16, sen till Jensen´s Böfhus för middag och slutligen hem till oss för att äta kvargtårta!

Well, mer info följer senare.

-----------


Uppdatering (kl 21.07):

Jensen´s Böfhus blev det inte, jag fick feber (igen) strax innan jag skulle iväg till Lund, så jag ringde och avbokade.
Eftermiddagen i Lund gick över förväntan. Vi fick göra vår första skrivövning, intervjua varandra och fick en rundtur i "Språk- och Litteraturcentrum". Jättefina lokaler och de 30 som jag delar klass med verkar vettiga.
Löste månadskort till buss + tåg och har mycket att plugga under helgen. Vilken skillnad mot slappeutbildningen i Skövde. ;-)
Mamma och Ann-Margreth har varit hos oss ikväll och ätit. Mycket trevligt! :)

Jaja, ska snart lägga mig och läsa läxa.

Hörs!

Bæjó!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Njut av den goda tårtan :-)
Kram

Anonym sa...

Til hamingju :)

Stína sa...

Tackar!
Tårtan var himmelsk! :)