fredag, september 15, 2006

Hinner med en snabb update

Ska snart slötitta på tv med ett glas kaffe och lite frukt, men innan så tänkte jag snabbt röra ihop en sista N.Y.-kompott åt er.
Tittade igenom dagens och gårdagens röra och noterade att många körde samma tema och att det inte var så jättemycket mer som lockade mig. Mina favoriter har varit och gjort bra ifrån sig, dock hittade jag ett par godbitar:

  • Zac Posen: snygg kollektion
  • J Mendel (bild till vänster) hade en otroligt snygg kollektion, väldigt classy. Jag skulle definitivt kunna tänka mig något sådant som vardagssnygga kläder.
  • Vera Cava hade en annorlunda visning - man fick lite picknick-känsla.
Har varit i skolan idag mellan 10 och 16, så jag är helt slut i huvudet nu. Man blir verkligen matad med information. Hade, i eftermiddags, olika cases som vi skulle diskutera huruvida vi kunde få ut uppgifter i de olika fallen och hur vi kunde gå till väga. Kul, men oj! Vad det blåste!

Något annat än slökik är inte planerat ikväll. Imorgon ska jag börja dagen med powerwalk med Nanna, sen ska jag jobba 12-16 och efter det har jag tänkt ta det lite lugnt och på kvällen blir det "Sex and the City" för hela slanten.
Söndag viger jag åt tvätten, "Offentlighetsprincipen", "Pressetik" och "Spelregler för Press, Radio & Tv"... Vet inte om jag direkt kan kalla det för kul... ;-)

Jaja, vi hörs!

Bæjó!

Ps. Klänningen till höger är från Michael Kors´kollektion. Superfin, eller hur? :) Ds.

Inga kommentarer: