torsdag, december 29, 2005

Snart år 2006!

Bara två dagar kvar innan det nya året anländer. Ska jag summera det gångna året med ett par få ord, så: "mycket bra år med många bra händelser och mycket kärlek och lycka". Tja, det var ju ganska bra summerat för att vara mig. ;-)
Hoppas att 2006 blir minst lika bra! Har inte kommit på några nyårslöften än, men jag har nog ett par bra på gång. Jag kan tillägga att jag hållt varenda ett av de jag avlade vid samma tid förra året! *stolt*

Idag har jag bara slappat och haft det gött. Snöstormen (till och från- storm) ute fick mig att stanna inne och mysa. Fred har varit jättesällskaplig idag, han har följt mig som en skugga och spunnit nästan hela tiden. Lille sötnosen min! Just nu ligger han och sover på vår säng. Han har nog inte riktigt hämtat sig från Skånefärden. Hehehe...
Gummi köpte den nyaste "VeckoRevyn" till mig idag när han gick till "Time" (före detta "Hallonet") i kväll. Det är Ebba von Sydows första nummer som chefredaktör, så det ska bli spännande. Har bläddrat och I like what I see. Hon har mycket bra koll!

Imorgon ska jag kolla in rean, eller det som är kvar i alla fall. Har inte orkat/haft tid att trängas med alla andra eftersom jag inte är så förtjust i folkmängder och hettan som uppstår då. Mitt blodtryck har en tendens att falla ganska ultrasnabbt när jag trängs med alla andra. :(
Så, planen ser ut som följer: H&M, Stadium, Glitter, VeroModa, DinSko och Gina Tricot. Får se vad som hittas, ska främst kolla basic linnen, underkläder och jeans. Det är sånt som håller i längden.

Men... Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: