söndag, december 04, 2005

Äntligen klar!

Igår gjorde jag klar mina analyser och kunde sen slappna av. Nu har jag bara projektbeskrivningen till Exjobbet kvar. Två veckor har jag på mig att skriva den, alltså: gott om tid.
Idag hade jag veckans första sovmorgon. Jag sov till elva och har haft en helt underbar dag utan alla hemtentekrav. :)
Bakade två sorters kakor idag, nötklickar och
chokladrutor med riven mandel... Mmm, vad goda de blev. La dem direkt i frysen så att de håller sig till jul.
Ringde mormor också och berättade om kakorna jag bakar till henne. Hon blev jätteglad och slipper fundera mer på julkakor.
Imorgon ska jag träna, handla och slappa. Seriöst, jag kommer att klättra på väggarna här hemma om jag inte har något att göra. Är ju van vid att gå upp kl 8 och plugga halva dagen. Skum känsla det här.
Men, jag har inte lust att skriva mer här för stunden. Om det är något, msn:a mig eller skicka ett mail. Jag är hemma... ;-)

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: