torsdag, december 08, 2005

Dödstrött...

Mmm... Ingen studiemotivation finnes kvar, trots att jag har en projektbeskrivning kvar att skriva. Men, jag ska ledigt i helgen och sen återkomma med nya krafter på måndag. :)
Idag redovisade jag min genusanalys och det gick bra, trots att jag inte är särskilt pedagogisk... Hehehe... Imorgon är det de fyra sista som ska redovisa, hoppas att det inte tar så lång tid.

Imorgon ska jag också träna årets sista fredags-step-up. De har nytt julschema från och med nästa vecka.
Idag har jag också handlat alkohol inför Stebbis födelsedagsfest på lördag. De hade slut (!!!) på den nya xider-smaken... *snyft*. Men, dagen har inte varit helt kass. Fick brev från försäkringskassan där de skrev att jag får bostadsbidrag t.o.m. maj och det höjt med 200 kr! Weeeee!

Annars tar jag det bara lugnt. Imorgon är det "saumó" hos Anna. Vi ska ha paketlek, alla ska med vars ett paket för cirka 30 kr. Jag var och köpte mitt idag, men vad det är, tänker jag minsann inte skriva här! ;-)

Igår fick vi dessutom paket från Ísland. Hangikjöt, laufabrauð, Lindu Konfekt, julklappar och julkort, allt från våra kära föräldrar/svärföräldrar! Takk fyrir allt! Við Gummi ætlum að bíða með gjafirnar þangað til á aðfangadaginn ;-) . Og kjötíð er farið í frystiskápinn. Takk æðislega! :)

Det fanns också kort till mamma och pappa som jag ska vidarebefodra så snart jag kan.

Men, nu ska jag skriva lite mail. Så...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: