onsdag, december 21, 2005

Hemma i Skåne

...Och jag sitter här, hemma hos pappa, med hans bärbara dator och trådlösa internet. Mysigt. Ett litet problem bara, det är svenskt keyboard, så jag har lite problem nu i början med att hitta vissa bokstäver och tecken. Men, det löser sig.
Hämtade bilen igår hos Kalle i Tibro och jag lämnade Skövde halv tio. Bara en halvtimme senare än planerat. Hemfärden var skitig, men hem kom jag. Stannade i Värnamo en liten stund innan jag begav mig på den sista biten. Anlände i Fuglie tjugo i tre och det var fullt kaos hemma. De höll på att installera en kamin i matsalen så det sprang två hantverkare in och ut ur huset för fullt.
När de kört hem så fick Fred och Sotis träffa varandra, och allt verkar att ha gått smidigt. Idag kunde båda katter ligga i vid köksfönstret och spana på fåglar samtidigt... Hehehe...
Körde ut till pappa idag och ska "bo" här tills julafton. Sen kör vi till mamma och stannar där tills 27 dec. Gummi kommer vid middagstid på fredag, jag ska hämta honom på centralen i Malmö.

Jaja... Ska surfa vidare lite, hann inte med internet igår.

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul!