fredag, november 23, 2007

Skaka rumpa...

Fredagen har varit bra. Jag har fått plugga lite, tittat klart på 2003 års säsong av "Time Team" och skakat lite rumpa. Japp, SATS firar 10 år i dagarna tre, så istället för mitt vanliga fredagsnöje, så blev det "Afrikansk Dans". Det var så himla kul! :) Skrattade och njöt av en timmes dans och booty shakin´ som kroppen inte är van vid. Hehe. Om jag inte har träningsvärk i morgon i lår, mage och rygg så är något fel. ;-)

Helgen kommer också den att bli bra. I morgon blir det först "DansAerobics" med gästinstruktör, sen till Fuglie på julmarknad i församlingshemmet. Därefter blir det kalas. På söndag blir det ännu en julmarknad, på Möllegården i Skegrie. Kul, kul, kul värre! :)

Allt är annars bra här. Har ringt runt och fixat en massa saker i dag. Fick bokat bil till julhelgen, så att vi ska slippa kånka julklappar på bussen. Hehe. Och så slipper vi även kånka runt på Fred, som man måste när man är beroende på någon annan för att ta sig mellan punkt A och punkt B.
Anywho...
Doktorn ringde också i dag. Sköldkörteln hade normala värden, men jag ska dit på måndag och ta nya prover. Trodde att mina hjärtklappningar berodde på det, men då är det något annat istället. Jaja... Don´t worry, be happy! :)

Mer? Det tar längre tid än vad jag trodde att föra över ljudfiler till text. Tur att jag då har gott om tid till det. Hehe.
Nä, nu ska jag göra något annat.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: