fredag, november 02, 2007

Freitag...

Fredagar är bra dagar. Då har man två dagars helg framför sig. Weee...

Anywho... Den här fredagen har nog varit lite bättre än andra fredagar. Jag pratade med Sverrir i förmiddags och det blev bestämt lite när-var-hur-detaljer kring mitt c-reportage. Resan är bokad: Jag flyger till Ísland den 12 november och tillbaka en vecka senare. Så, det betyder att Gummi får ta hand om hushållet i en vecka. Hehe...
Vad skönt det är att saker och ting blir av, och inte ligger kvar på planeringsbordet. Och så är det helt underbart med vänner som hjälper till.

Har varit hos doktorn i dag, har lite bekymmer som jag behöver få fixat. Mina hjärtklappningar är tillbaka, vilket beror på skumma sköldskörtelvärden. Skulle ha sjungit i morgon, men eftersom mitt andra bekymmer får mig att springa till hemlighuset hela tiden, så får det vara... Suck...

Jaja. Tränade "DansAerobic" i dag och svettades som en gris i slakteriet. I morgon ska jag köra lite styrketräning med armarna. Har jag tur hinner jag klämma in "StepUp" + "SatsCore" också. Annars får jag spendera en liten stund på löpbandet.

Men men... Ska leka med katten lite...
Vi hörs!

Bæjó.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kool blogg. Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!