fredag, november 09, 2007

Först helg, sen...

Så, fredag kväll kommen och här sitter jag med tunga ögonlock. Hur kan jag ha blivit så här trött, tänker jag när jag sakta för plastglaset med cola zero mot min mun. Ah, nice. Kall läsk, finns det något bättre? Jo, det finns ju alltid choklad.
Ännu en vecka har passerat och jag har hunnit med både det ena och det andra. Hemtentan var en snabbt övergående historia, mitt PM också. Har planerat mitt reportage och nu är jag redo för min insamlingsresa. Wohoo! Ísland, here I come! :)

Har tränat ett par gånger, ska så göra i morgon också. Fick ett nytt matprogram i onsdags och det är mycket spännande... Men, det mesta makes sense. Intag vs. Uttag... Inte värre än så.

Här i Malmö stormar det så in i. Den första, riktiga höststormen har kommit med stormsteg... Haha... Eller nej, det var alldeles för torrt för att vara roligt. Jag är bara orolig att kanalen ska svämma över. Det såg onekligen lite krisigt ut innan. Vattennivån har höjts med dryga metern.

Jaja, ska läsa lite.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: