torsdag, november 29, 2007

Duktiga jag! :-)

I dag har jag varit så duktig så! :) Skrev min första artikel med hjälp av intervjun jag gjorde med Danas kusin. Det blev en helt ok första-version av artikeln, med ett superbra slut, om jag får skryta lite. Hehe. Antal tecken: ca 10 500 inkl. mellanslag.
Jag har också skrivit ner en av mina intervjuer, så jag är redo för åtminstonde två artiklar till. Undrar hur snabbt jag blir klar det detta. Hehe. Det ser onekligen bra ut.

I morgon: städning del 1 + eventuella studier + träning
Lördag: 1 dec!!! = första luckan i chokladkalendern + träning + julstädning del 1 + julpyntande (allt utom granen) + glögg med pepparkakor + mycket mer!
Söndag: Adventsgudstjänst i Fuglie, julskyltning Trelleborg
= mycket bra helg framför oss! :)

Oh, jag fick ner en ny säsong "Time Team" i dag. Säsong år 1999. Först "Lyxfällan" och sen "Time Team". Blir ju lite av en belöning ;-)

Nä, det var ju hemskt vad självcentrerad jag var i dag... Hehe... Det får man faktiskt vara ibland. Nu ska jag fixa lite innan det är tv-dags.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: