onsdag, november 28, 2007

Godkväll...

Nu är det ett tag sedan sist. Här sitter jag och slötittar på "Roomservice" och har en kanske/kanske inte-huvudvärk. Störigt värre.
Förutom den alldeles fantastiskt roliga "skaka-rumpa" dansen i fredags, så dansade jag i lördags. Kul med gästinstruktörer, det borde de satsa på lite oftare :) Åkte ut till Fuglie och besökte syföreningens julmarknad. Där hälsade jag på en massa människor jag inte träffat på mycket länge - det var inte långt ifrån att jag blev nypt i kinderna. Hehe. På kvällen var det kalas.
I söndags var det dags för julmarknad nummer 2, på Skegrie Möllegården. Efter det blev det en liten tur inom Svedala innan jag släpptes av utanför dörren här hemma. :)

I måndags tränade jag, har också plugga under de här dagarna. Än så länge har jag inte drabbats av studiestress, men det beror väl på att det hittills gått relativt smärtfritt. Ett stort distraherande "problem" är att jag drabbats av starka julkänslor. Vill ha jul, jul, mer jul! ;-) Hehe.

I går var det körövning, och i dag har jag styrketränat. I morgon blir det studier för hela slanten och på fredags träning igen. Weeee. :) Till helgen: Julstädning och Julskyltning i Trelleborg. Dessutom sjunger kören in advent i Fuglie på söndag.
I love Christmas!!! :)

Jaja, jag ska ta det lugnt nu...
Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: