tisdag, november 06, 2007

Marvelous...

Så, klar med hemtentan! Och tack en snäll klasskompis så är den också inlämnad. Det betyder i praktiken att jag kan börja förbereda mig inför måndag, nästa vecka, när jag åker till Ísland. :) Wohoo!

Annars så tränar jag och lever som vanligt. Har inget direkt spännande att berätta. Vardagen är här, och som en av mina instruktörer på SATS sa i går: "Nu är det sju veckor kvar till jul"... Jösses. Det betyder att efter jul så har jag tre veckor kvar på mitt c-reportage.
Men, jag ska inte klaga: Det har tagit mig två dagar att skriva 15 000 tecken, så 40 000 tecken borde inte vara något större problem att producera. Ska försöka börja så snabbt som möjligt så att jag kan ta det lite lugnt under julhelgen.

Men, jag ska ta och ringa mamma nu.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: