lördag, mars 31, 2007

It's alive!

Sorry blogguppehållet, huvudet har varit alltför segt av alla artiklar jag har varit tvungen att skriva. Så, jag sammanställer snabbt en lista över vad jag/vi lyckats åstadkomma:

Måndag:

  • Pluggade artiklar (hade 7 klara sen helgen)
  • Träffade sjukgymnast Marie i Trelleborg och fick ny diagnos + hälinlägg
  • Körde Fred till veterinären. De röntgade honom, tog urinprov och gav honom en kortisonspruta = 1720 kr (argh!!!!!)
Tisdag:
  • Pluggade artiklar
  • Intervjuade ett butiksbiträde på Twilfit = kul och lärorikt
  • Hämtade kortisontabletter till Fred (på apoteket)
  • Körövning i Skegrie
  • Fred mådde bättre
Onsdag:
  • Pluggade klart alla artiklar utom en
  • Körde hem mormor från UMAS eftersom hennes operation blev uppskjuten
Torsdag:
  • Såg filmen "the Queen", recenserade den och blev klar med mina artiklar
  • Korrigerade artiklarna
  • Hämtade mormor i Fuglie och körde henne in till UMAS igen
  • Tränade
Fredag:
  • Korrigerade klart artiklarna
  • Tränade
  • Planerade inför Willy'srundan i morse
Idag:
  • Jag och Gummi har städat
  • Har tagit ner saker från vinden
  • Handlat allt inför Gummis födelsedagskalas
Imorgon:
  • Nanna kommer ca kl 10. Ska hjälpa mig att göra snittar
  • Bubbe kommer någon gång med tårtorna
  • Gästerna kommer ca kl 15 - Gummis födelsedagskalas!
  • Kolla igenom artiklar en sista gång, ring Nicole ang. samkörning till Lund på måndag
Så, det är veckan i ganska korta drag.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: