söndag, mars 25, 2007

Sunny day

Vilken underbar och solig dag. Det är varmt ute och jag sitter här i vardagsrummet och njuter av vårt sydvästläge. Har tvättat och handlat idag och nu ska jag njuta lite. Har tänkt att försöka göra åtminstone en artikel ikväll efter kvällsmaten. Vill ha ett par gjorda innan veckan officiellt kommer igång.

Igår var jag ute hos mamma och hjälpte henne med städning. Efter fem timmar fanns det inte en droppe energi kvar i mig så jag gav upp. Middag blev en rödvinsmarinerad köttbit med sallad, sås och potatis till. Nammi till efterrätt. Mmmm...

Vad görs mer? Katten ligger och sover just nu, han har varit oerhört störig innan med allt sitt mjaumnde. Men, jag förstår honom så väl. Nu, innan antibiotikan kickar in, så kommer han att ha ett helvete - rent utsagt.
Nästa vecka:

  • Skriva artiklar mm. till arbetsboken
  • Besöka sjukgymnast i morgon kl 9.00
  • Träna när jag hinner
  • Kör
  • Förbereda inför Gummis kalas på söndag
Så, nu kommer jag inte på mer, men det är lagom så. Får se om de ringer in mig på Coop i veckan.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: