fredag, mars 16, 2007

Då var det fredag igen. Igår förmiddags var jag i skolan och sen skrev jag på hemtentan på eftermiddagen. Idag har jag jobbat för första gången på Coop Nära. Det gick hur bra som helst och var dessutom superroligt. Jag hoppas det blir tid över att jobba nästa vecka också. :)

Efter jobbet åt jag lunch och stack sen iväg och tränade. Skönt att göra det, men jag märker att min fot inte riktigt är up to it till 100% än. Men, det lär väl komma det också.

Det blev kassler till middag med potatis, vitlökssås och sallad. Vad god det var! Det var ett riktigt bra kött som pojkarna kom hem med från Willy's.

Hur ska då helgen spenderas? Hm, tvätt och plugg står på to-do-listan. Sen blir det förhoppningsvis några minuter över till skidskytte.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: