söndag, mars 18, 2007

Snart är helgen över

Me no wanna... Och till på köpet så är det ett riktigt "stanna-inne"-väder utomhus. Jo, jag lovar. Jag ska stanna inne idag. Har varit ute en stund, i alla fall. Jag och Gummi körde till Willy's och handlade. Kommer att ha jättemycket att göra i skolan den här veckan så det är ingen chans att jag skulle lyckas klämma in det någon annan dag.

Helgen har varit underbar. Godis, tacos, skidor på TV och "Bond" igår på trean gjorde den ännu bättre. Foten har också (ta i trä) hållt sig på mattan. Tvättade igår också.

Katten verkar också ha klarat sig från en tredje sjukomgång. Håll tummarna att det nu får vara frid och fröjd med det.

Hemtentan anser jag vara klar, så den ska jag maila in innan jag går och lägger mig. Kommunreportaget har fått en inledning. Samlade fakta förra helgen, och idag skrev jag inledningen. Det ska nog bli bra, det också.

Funderar på att göra något med tonfisk ikväll, men vad, det vet jag inte.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: