söndag, mars 11, 2007

Sunday evening

Helgen över alldeles för snabbt. Har ju knappt hunnit vila ;-) Eller, jo, det har jag verkligen hunnit med. Gårdagen var lagom lat och trevlig. Men, idag har vi i alla fall varit duktiga. Har städat hela lägenheten superordentligt. Skönt att slippa 100 kg kattsand i mattorna, katthårsbollar/dammråttor under allt. Har ju inte kunnat göra det innan pga kattens sjukdom då han sprang hela tiden på lådan och skitade ner överallt med sanden.

När vi var klara med städningen, så gjorde jag tonfisksallad för första gången. Supergott blev det och jag ska minsann göra det fler gånger. (Tonfisk, isbergssallad, svamp, majs, lök och rhode island-dressing)

Efter maten körde vi till Willy's och fick storhandlat. Bara bra, så slipper jag kånka på alla kassar ensam i morgon. Smakade den nya "Magnum: Ecuador" - magnum-glass med mörk choklad. Supergod! Rekommenderas varmt!

Jaja, what else? Inget mer för stunden. Ska leka med katten, han sitter i fönstret bredvid mig och ser rastlös ut.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: