torsdag, mars 08, 2007

Update 1

Gick inom Coop på väg till bussen och pratade med Camilla. Ska börja jobba där nästa fredag. :) Hon frågade igen om jag var intresserad av att jobba sommar, vilket jag tackade ja till. Det är ju inte alls säkert att jag får jobb på en tidning, så jag måste ha en back-up.

Seminariet gick bra och efteråt gick jag och skrev ut schemat inför nästa kurs. Wow, vilken tempohöjning. Tur att jag bara sagt att jag kan jobba extra: kvällar och helger. Hehe. Men, allt handlar om planering. Jag har tänkt mig vara ute i god tid med kommunreportaget och lite annat. Vi har nämligen en vecka där vi ska producera 25 texter. Det ni! ;-)

Jaja, jag ska kolla vidare på "From the Earth to the Moon" och i morgon blir det tvätt och planering och studier.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: