onsdag, mars 14, 2007

Ska snart sova, måste bara blogga lite smått innan dess.

Onsdag idag. Veckan har inte varit särskilt händelserik, därav oinspirerande blogginlägg. Har sett klart på "History of Britain" och "From the Earth to the Moon". Superbra båda. Började kolla (åter) på "Worst jobs in history", där Tony Robinson (programledare annars för "Time Team" på Discovery" går igenom de allra värsta jobben genom den engelska historien. Kul och underhållande.

Var i skolan i tisdags och fick hemtenta-uppgiften. Har börjat på den idag och har nästan en hel sida. Mer kan jag inte göra förrän vi haft sista föreläsningen i morgon.

Ringde ortopeden på UMAS idag och fick veta att jag antingen var tvungen att skriva en egen-remiss eller om jag fick en remiss av min sjukgymnast innan jag kunde komma dit. De hade inga akuttider. Jag har varit duktig och plåtat ihop en egen text, men jag ska ändock träffa sjukgymnast måndag v.13. Jag vill så gärna ha min fot röntgad så att de kan se om det är något mer än en dum hälsena som spökar där nere.

På fredag ska jag jobba för första gången på Coop, något jag ser fram emot jättemycket. :)

Men, jag ska sova nu. Känner hur mina ögonlock sakta börjar söka sig nedåt.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: