tisdag, februari 27, 2007

Vilken bra dag!

Trodde dagen skulle bli superkass, men ack vad fel jag hade. Debattseminariet gick jättebra och vår grupp vann debatten (för kvotering) med en bra strategi. Sen fick vi tillbaka tentan och där hade jag 79,5/100. Fantastiskt, jag som trodde runt 60-snåret. Efter det fick vi utdelat våra praktik- och tidningsplatser. Jag blev Bild- och Layoutchef för vår edition och så fick jag mitt förstaval på praktiken: Trelleborgs Allehanda! Snacka om att jag är mer än nöjd! ;-)
Gick och tränade i eftermiddags, cyklade och styrketränade. Nu i kväll var det ut till körövning i Skegrie. Det gick också bra, börjar kunna de nya låtarna riktigt bra nu.

Så summan av allt är den här dagen har varit superb. Nu undrar jag om det ska komma någon slags otur för att jämna ut det hela, eller om jag får fortsätta njuta.

Vi hörs sen.

Bæjó!

Inga kommentarer: