måndag, februari 05, 2007

Skövde-Malmö

Hemma i Malmö igen. Var uppe i Skövde i helgen och hälsade på en massa folk. Fick bo hos Anna och Jói (och Tóti, Karitas och Ída), tack så mycket för att vi fick bo hos er. :)
I lördags tog jag en tur i stan och hälsade på Weronica, som blivit butikschef för "dna", en skobutik på Commerce. Sen hälsade jag på Christel på Nilson, dvs. mitt gamla jobb, köpte en fin vårjacka på H&M, köpte silverschampo i en frisörsalong, fikade på Rådhuset och handlade present till Fredrik.
Körde sen bort till Bataljonen, där Gummi var eftersom han spelade fotboll med killarna medan jag shoppade. Kollade på Liverpool-Everton innan vi åter körde till Värsås.
Fick en otroligt god middag: grillat lammlår med allehanda tillbehör. Det var så gott! :) Gummi, Gulli och Jói stack lite senare in till Skövde och drack lite på "Skafferiet".
Körde hem igår och idag har jag pluggat. Har kompletterat OH-utskrifter med egna anteckningar = har gått i genom den svenska politiken.

Tack än en gång till Anna och Jói för en underbar helg!

Nu ska jag bada :)

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: