söndag, februari 11, 2007

Sjuk

Usch och ve. Jag är sjuk - feber och halsont. Bara för att man slappnar av efter stenhårt tentaplugg så får man detta i nacken. *Suck* Sov också oroligt och dåligt i natt. Vaknade om och om igen och fick inte sovit långa perioder. Upp vid tio och kollade både störtlopp och skidskytte.

Så, det blir Gummi och Gulli som får representera la familia hos Fredrik och Elin ikväll. I won't make it. Men, jag har i alla fall blivit lovad lite smörgåstårta, så jag överlever nog det här ändå. ;-)

Skola i morgon, vi får se hur jag mår då, men jag har planerat att sitta där. Vill inte ha en massa att göra i efterhand.

Nu ska jag se på när killarna flyttar om datorerna och borden.

Bæjó!

3 kommentarer:

Soffi sa...

Krya på dig gumman! *kram*

Anonym sa...

Hoppas tentan gick bra, och det är jag övertygad om att den gjorde :-)
Krya på dig!
Kram

Stína sa...

Soffi & Rebecka: Tackar! Jo, det känns lite bättre nu. Har inte feber idag och hostar bara lite. Halsen är ok och rösten likaså.

Rebecka: Jo, jag hoppas också att tentan gick bra, men man vet aldrig. Den som lever får se ;-)

Kramar till er!