onsdag, februari 14, 2007

Nej, nej, nej

Det får inte bli värre nu... Vaknade i morse och kunde inte andas genom näsan. Räligt värre. Känner mig lite halvfebrig också. Usch, blä och örk, jag vill inte få en set-back nu när jag nästan blivit frisk igen.

Kören igår var hur kul som helst. Fick två nya sånger och arr:et är superbt. Blev något orolig ett tag eftersom det såg ut att bli bara jag i mellanstämman, men ett par minuter över sju kom resten av gänget. *Phew*

Skola idag, 10-12, och sen lite grupparbete. I eftermiddag ska jag lämna bilen (igen) hos Per så att han kan byta ut en del och täta en annan.

"Top Model, season 7" i kväll! Jippie! Och så börjar en ny serie som heter "Men in trees". Verkar spännande.

Jaja, ska väl äta lite frukost och sen göra mig i ordning.

Bæjó!

Ps. Oh, ja. Det är "Alla Hjärtans Dag" idag. Får se om man hittar på något eller inte. Spelar ingen roll eftersom "each day is valentine's day" ;-) Ds.

Inga kommentarer: