måndag, februari 19, 2007

Much ado about everything

Vilken dag! Visst, man är ledig från skolan i två dagar, men det finns minsann saker att göra ändå. Jag har hunnit med mycket idag, så mycket att jag känner mig stolt över att jag lyckats pussla ihop allt:




  1. Ringde veterinären kl 8 i morse eftersom Fred gick på lådan ofta och mjaumade mer än vanligt. Fick tid 10.45.
  2. Körde bilen till efterkontroll på Bilprovningen och körde glad därifrån tio minuter senare. Hem igen.
  3. Körde Fred till veterinären i Limhamn där det konstaterades att han hade urinvägsinfektion. Stackaren, jag vet precis hur han har det. Fick recept på antibiotika.
  4. Hem och åt lunch.
  5. Till Willy's och storhandlade.
  6. Promenerade ner till Apoteket Lejonet (vid Hansa) och ordnade Freds medicin.
  7. Ringde Munther och avgav hälsenerapport.
Wow, säger jag bara. Badade innan pojkarna kom hem så nu är jag härligt avslappnad och redo för en slappekväll. Det har jag förtjänat! :)

I morgon ska jag "bara" till tandläkaren, ordna med sommarjobbsansökningar samt ringa runt lite. Ska också plugga inför onsdagens föreläsning om propaganda. Busy schedule!

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: