onsdag, november 16, 2005

We´re off to see the wizard...

Eller något i den stilen i alla fall. I natt (ja, jag vet att jag borde sova nu, men jag ska bara...Hehe) kör jag, Gummi och Gulli till Ullared, närmare bestämt kl 4 inatt.
Anledningen till denna ytterst märkliga tid är 1) Det är inte lika mycket folk kl 8 (när de öppnar) som kl 10-11 och 2) jag är inte helt superförtjust för stora folksamlingar (trängsel och så) och brukar bli klar med omgång ett (den med den obligatoriska shoppingvagnen) när alla andra ska in. Så har man bara kompletterande shopping kvar (kräver endast en lättburen kundkorg) och det tar ingen tid alls.

Kom på en fördel till! Man blir klar tidigare och kommer hem tidigare! ;-)

Binna ska komma upp till oss imorgon eftermiddag och kolla så Fred har det bra. Han har klarat detta förr, ingen alltför bortskämd katt... Jo, förresten, han är bortskämd. Tack så mycket för att du kollar honom, Binna! :)

Vädret blev märkbart kallare idag. Det var minusgrader ute och jag blev så kall när jag skulle pumpa vinterdäcken att jag tappade känseln i dem. Nej, det är inte så farligt som det låter, jag är van vid detta eftersom jag har ett urkasst blodomlopp som inte riktigt fungerar till 100% ut i fingertopparna eller tårna (eller nästippen för den delen). Kalla händer och fötter har jag levt med hela mitt liv. Men, det är ju november, så det ska ju vara kallt... Tyvärr.

Ska ta och lägga mig strax. Har varit duktig och pluggat väldigt bra den här veckan, så jag har gjort mig förtjänt av att slappa lite...

Vi hörs!

Shopping heaven, here I come! ;-) Eller nåt...

Bæjó!

Inga kommentarer: