onsdag, november 09, 2005

News

Har lite nytt att blogga idag... Lite i alla fall, bättre än ingenting alls! :)

* Paket: Vi fick paket idag från Anna och Hilmar, Gummis föräldrar. En låda med choklad, hangikjöt och harðfiskur! Mmmmmm, gott gott! Takk fyrir pakkan! :) Har redan tjuvsmakat på chokladen och fisken. Helgen (och smörgåsen likaså) är räddad!

* Träning: Okej, här händer det inte så mycket. Utökade min träningstid idag med fem minuter. Sprang 35 minuter istället och hann med 5,5 km på den tiden. Sammanlagt (med fem minuters cooldown) så kom jag upp i 6 km. Mycket stolt över mig själv, men jag är inte helt utpumpad. Sjukt vad man kan ha överskottsenergi då! ;-) Känner för att studsa runt i hela lägenheten, skumt...

* Filmer: Har idag fixat hem en DVD-film från amazon: "Förnuft och Känsla". Ska i fortsättningen alltid handla där!

* Romantik: Kommentarer undanbedes. ;-) Är fortfarande på tönt-romantiskt humör och Gummi får känna av det... Om han tycker det är positivt eller negativt låter jag vara osagt! ;-)

* Skola: Tja, funkar. Har inte precis för mycket att göra. Lite sysselsättning har man, men jag dör inte än... Hehehe...

* Jul: Julafton om 45 dagar och jag ligger bra till i shoppingen. Om en vecka är det dags för Ullared *längtar sanslöst mycket* och jag har redan handlat klart till, åtminstone, tre personer! Duktigt jobbat!

Well... Ska se om det är någon som vill prata med mig i kväll.

Bæjó!

Inga kommentarer: