torsdag, november 10, 2005

Våga vägra Stella

Nej, inget ont om Stella McCartney personligen, men idag släpptes hennes speciella kollektion för H&M. Mycket fina kläder, men det känns inte direkt exklusivt att köpa när många andra bär samma kläder som en själv. Jag handlar själv på H&M, men ska man ha ett designerplagg så ska det vara unikt... Men... Jag hade nog inte tackat nej om jag fått ett plagg eller två... ;-)

På tal om kläder: Snälla tomten, jag önskar mig en sådan här under julgranen i år!

Imorgon är det upp svintidigt eftersom jag har seminarie i "Genusperspektiv på film" kl 8.15 (huh!!!). Men, jag hinner i alla fall med "Step Up" imorgon och det är jag glad för!
Har precis gjort klart mina tankar kring texten till imorgon och skrivit ut dem.

Mmm... Måste tillägga att grovt bröd med hangikjöt på är nog det godaste man kan äta. Har man sen lite harðfiskur som snacks, så är livet fin-fint! :)

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: