söndag, november 20, 2005

Ny vecka imorgon...

Helgen är nästan över... *snyft* Den har gått alldeles för snabbt! Men men...
Imorgon avslutas mina auktioner på tradera så då får man in lite extra cash :) Så, jag måste till posten och väga paketen som ska skickas så att jag kan ta korrekt betalt för frakten och så.
Imorgon ska jag också läsa en massa inför veckans föreläsningar och få sett lite filmer... Hoppas man hinner klämma in lite "Grey´s Anatomy" också. Det var i natt som jag började kolla på det första avsnittet ( på servern) och jag fastnade direkt. Såg fem avsnitt på raken och kom i säng kl tre. En mycket välgjord och underhållande tv-serie som, för övrigt, börjar sändas på tisdagkvällar på femman fr.o.m. nu på tisdag. Kolla, ni lär inte bli besvikna! Själv tänker jag så snart som möjligt avsluta säsong 1 och påbörja säsong 2! :)

Imorgon ska jag också träna och handla. Det verkar bli en helt okej vecka framför mig, och om jag sköter allt bra så blir det inga större uppoffringar.
Om en vecka är det första advent, ska bli mysigt att storstäda och få upp allt. Jag älskar julen och allt som omger säsongen. Tända ljus, varm glögg, varma färger och mörkt utomhus. Mmmm... :)
Sitter i mina röda myskläder och har det riktigt bra just nu. Livet är underbart!

Nu ska jag hitta på något att göra.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: