måndag, november 14, 2005

Ny vecka åter

Vecka 46 har påbörjats med förväntningar som jag hoppas infrias.
Gick upp tidigare idag eftersom Hildur skulle komma kl 9 och plugga med Gummi. Jag stack iväg och tränade halv elva och var inom Försäkringskassan innan dess. Sprang 5 km på 32 minuter, inte så illa. Jätteduktiga jag! :)
Handlade efteråt på Willy´s och Lidl. Hittade jättefina halmhängen på Lidl, som ska hänga i lägenheten till jul. Jag hatar allt som är kitsch (= För mycket av det goda, färgglatt och blinkande i överdoser... *brrr*), helst lagom mycket prydnader (mina tyska träfigurer och så) och helst lite klassiskt. :)
Imorgon är det skola, dubbelbokningar till höger och vänter... Helt underbart! ;-) Har föreläsning + filmvisning i "Genusperspektiv...". Samtidigt med filmvisningen ska vi som har Anders B i berättarteknik (examensarbetena) träffa honom... Och... Kl 17.15 är det dags för "Actionfilmens utveckling..." Hm... Hoppas att jag hinner äta någonstans mitt i allt. Hoppas, hoppas att det är en film jag sett!

Men... Ska slappa lite extra nu, bara för att... ;-)

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: