torsdag, november 24, 2005

Torsdag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är inte mycket som händer just nu. Har varit på föreläsningar i tisdags och i onsdags. Såg "Die Hard" i tisdags kväll och "The Texas Chain Saw Massacre" igår. Om det var en sak jag störde mig på i den sistnämnda, så var det att karaktären "Sally" skrev oavbrutet i 40 (!!!) minuter. Det tog bort mycket av upplevelsen, tyvärr. Helt ok annars.

Har skickat iväg alla mina saker som jag sålde på tradera och så har jag köpt en fin, röd duk som ska ligga under tvn. Har även köpt en julduk till bordet och nya, röda gardiner. Kan inte ha gula gardiner när det är jul, eller? ;-)

Imorgon ska vi ha seminarie kl 8.15 och kl 11 ska jag träna "Step Up". Ska försöka påbörja julstädningen så smått imorgon också så att vi inte har allt på lördag. Har börjat leta kakrecept för fullt och ska julbaka snart.

Men, nu ska jag fortsätta min slapphet.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: