måndag, november 21, 2005

Allt går bara fin-fint

Ikväll avslutades mina auktioner på tradera, och till min glädje såg jag att åtta utav tio auktioner hade köpare. Vad glad jag blir! Det är kläder jag knappt har använt och det glädjer mig mycket att jag slipper "kasta bort" pengarna jag lagt ner på dem.

Började förmiddagen med att packa in de kläderna jag hade fått bud på. Sen vägde jag, och mätte, dem. Tog med listan till ICA (närmsta postcentral) och fick info om hur mycket frakt jag skulle ta av köparna.
När jag var klar där stack jag ner till stan och löptränade 30 minuter. Oj, vad trött jag var efteråt, det är visst någon sjukdom på gång. Hela min kropp skriker om det.
Efter träningen handlade jag på Willy´s och körde sen hem. Har inte gjort mer än att plugga lite och slappa.
Hade tvättstuga ikväll och det är klart nu.

Imorgon ska jag vara hos min handledare (ex-jobb) kl 9 och sen har jag föreläsning i "Genusperspektiv på film" kvart över ett. Känns som en halvintensiv dag. Ska se morgondagens film ("Die Hard") hemma, hade jag tänkt. Orkar inte sitta i skolan om jag har filmen hemma. ;-)
Tänkte spendera resten av den eftermiddagen med att läsa det vi ska inför onsdagens föreläsning. Man får prioritera bland sina studier. Hehehe...

Igår kväll blev jag klar med säsong 1 av "Grey´s Anatomy", den helt underbara sjukhusserien. Och vilken cliffhanger!!! Shit, mannen! Måste se säsong 2 så snart jag hinner! :)

Nu ska jag surfa klart och sen sova.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: