lördag, november 05, 2005

Bastubad och partaj

Ja ja, jag ska strax ta och göra mig iordning. Jag och Gummi ska till Kurorten på bastufest som Elís arrangerar. Vi blir ett par stycken som ska svettas i kapp. :)
Köpte nya hakar till min bikini idag, den andra haken var sönder. Jag spenderar många hakar på den bikinin... Hehehehe... Efter den festen så ska vi kanske till kåren. Jag är verkligen på superpartyhumör! Weeeeee!

Hade en mysig frukost tillsammans i morse med bullar, juice, kaffe och allehanda pålägg. Efter det stack vi till stan och gjorde lite ärenden. Hemma igen så försvann Gummi till Ari som skulle hjälpa honom med programmering. Jag dammsög och våttorkade och slappade under tiden. När han kom hem så lagade vi middag, det blev den berömda quorngrytan med fullkornspasta. Nu är min mage laddad för oerhörda (yeah right, liksom) mängder alkohol... Nej, jag ska inte dricka mycket, bara lagom.
Så, nu ska jag göra mig iordning. Vi hörs kanske imorgon!

Bæjó!

Inga kommentarer: