måndag, oktober 17, 2005

Återkomsten...

Told ya I was coming back... ;-)
Har fixat lite med länkarna och lekt lite med datorn. Har blivit beroende av ett spel som heter "Mah Jong". Det var Ann-Margreth som introducerade mig inför det i lördags. Hur kul som helst!
Idag har jag varit hur duktig som helst. Jag har varit på FeelGood och sprungit 4,5 km på 30 minuter (med cooldown inräknat = 5 km på 35 minuter). Mycket duktig flicka! Efteråt handlade jag och sen körde jag hem. Skönt att ha veckans mat inhandlad.
Det blev risotto med tonfisk till middag, ett nytt recept jag hittade i mina äldsta viktväktar-böcker.
Mmm... Kanske lite för mycket salt i receptet, ska försöka skärna ner mängden till nästa gång. :)
Imorgon kl 12 ska jag till Binna och vi ska avfärga håret igen. Hoppas det nu löser sig. Fjärde gången gillt... Eller nåt...
Har också tvättat idag och den sista tvätten blev klar för några minuter sedan. Pratade lite med "svärmor" ikväll, det var kul. Har inte pratat med henne sedan i somras. Det har varit Gummi som ringt dem, och inte tvärtom.
Annars? Imorgon har jag också föreläsning i "Actionfilmens utveckling", men det är inte förrän kvart över sex, så kanske hinner jag plugga lite imorgon också.
Veckan verkar bli lugn, så jag kommer nog hinna med att påbörja hemtentan i "Dramaturgi" och skriva klart novellen i "Kreativt skrivande" på nolltid.
Caroline, på jobbet, ringde ikväll och ville ha någon som kunde ta hennes arbetspass på onsdag och eftersom filmvisningarna inte är obligatoriska så tackade jag "ja" till det. Kul att jobba lite extra. :)
Jag fick en film idag också. Jag betalade för 6 nummer av tidningen "Hennes" förra månaden och fick därför filmen "The Aviator" på köpet. Weeee... Vi ville båda ha den, så det blir nog veckans fredagsfilm eller nåt. Snart är det "Mythbusters"...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: