onsdag, oktober 19, 2005

Onsdag

Nu börjar mitt förråd med fyndiga bloggtitlar att sina... Hm... Jaja, enklast är oftast bäst. Idag har jag jobbat för Caroline. Det var kul, men tyvärr sålde vi inte så bra eftersom det är dagen innan barnbidrag och en dryg vecka innan csn/lön. Folk har väl inte råd att handla ursnygga skor för stunden. ;-) Men, vackert väder har det i alla fall varit. Solsken och kyla. Jag använde mina lurviga vantar för första gången i höst, de var varmare än vad jag trodde. :)
Gummi hämtade mig utanför Krikelin efter jobb och han var nästan död, så trött som han var. Han köpte varsin sallad hos Apu åt oss och så kikade vi lite på "Futurama".
Ikväll har jag kollat på "Top Model", som vanligt.

Igår var jag hemma hos Binna halva eftermiddagen och fick mitt hår avfärgat igen. Vi satte i avfärgningsvätskan 3 (!!!) gånger och nu är mitt hår äntligen avfärgat (till 95% i alla fall), så imorgon (eller fredag) ska jag sätta i min nya färg. Weeee... Men, hundan vad det röda satt! Ska jag ha rött igen så ska det vara för resten av livet, det var alltför jobbigt att färga av. Hehehe...

Imorgon är det föreläsning i "Dramaturgi" och efter det ska jag se till att börja plugga lite. Helgen kommer jag definitivt att viga åt mina studier (finns inget alternativ) och åt att jobba. Ska jobba lördag. :)

Men, nu ska jag joina Gummi i sängen. Vi har den nya TV:n där, LCD-skärm, som vi lånade av pappa. Så, ni får ha det så bra så länge...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: