onsdag, oktober 26, 2005

Jag är sååå duktig! :)

Här har ni den duktigaste tjejen i Skövde! Eller, jag känner mig som det i alla fall.
Gick upp halv tio, skrev lite på hemtenta del2 i "Dramaturgi" och stack sen iväg och tränade. När jag kom till FeelGood så var de två nyaste löparbanden upptagna *grrrr* så jag fick först springa 6 minuter på det gamla (utan stötdämpning... *grrrr* igen) innan jag fick tillgång till ett av de nya. Sprang i 25 minuter till och det var en underbar känsla att "komma i mål" efter 31 minuters löpning... :)
Handlade lite småsaker på Willy´s efteråt och körde sen hem igen.
Skrek nästan klart min hemtenta och har 100 ord kvar på den sista frågan. Duktiga, lilla jag!
Gummi har också varit superduktig idag. Han gick upp tidigt och har pluggat nästan hela dagen. Han har tenta nästa vecka, så han sitter just nu i skolan och har påbörjat tentapluggandet.

Såg "Top Model" idag, bra avsnitt, som vanligt. :) Senare ikväll kommer "Mythbusters", men det är två timmar tills dess. Vad ska göras? Lata mig!!! Så...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: