söndag, oktober 09, 2005

Något nytt

Helgen har varit bra. I fredags var Gummi ute och festade med pojkarna och jag gjorde "läxan" här hemma, dvs. såg "Tomorrow never dies" och käkade popcorn. Mmmmm.
I går var Gummi bakis... surprise... Hehe... Vi köpte hem mat från "Apu" och satt här hemma och gjorde nadda. Klockan sex träffade jag tjejerna och åt på "Santa Lucia", restaurangen bakom Willy´s. Jag åt en plankstek som var hur god som helst och efteråt körde vi hem till Emy. Det var kul att träffa alla igen och speciellt Malin som var på besök från Norrköping. När de andra tjejerna gick till kåren så åt jag, Emy och Malin glass med maräng, chokladsås, kiwi, bananer och strössel... Åh vad gott! :)
Idag sov jag gott till elva. Jag har rensat en massa idag och hämtat upp lite saker från förrådet så att jag slipper leta efter det i slutet av november. Gummi dammsugade och våttorkade under tiden.
Jag lagade lax till middag, hur gott som helst, och jag har dessutom provat något nytt idag... Yoga! Laddade hem en 30 minuters yogasession som jag provade via x-boxen. Kul, men jag var svettig när jag var klar, så de som säger att yoga inte är svettigt... Ni har fel! ;-)

Jaja, ska kolla på "Mythbusters" nu på Discovery och dricka lite kaffe till.

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Lisa sa...

har hort fran de andra flickorna me att ni hade mysigt...onskar jag hade kunnat vara med!!! Saknar er massor! KRAM