torsdag, oktober 06, 2005

Mysig höstkväll med tjejerna.

Jag tror att jag har världens bästa extraknäck. Vi är 6 stycken underbara tjejer som arbetar på Nilson sko i Skövde och vi har en helt otrolig sammanhållning. Idag samlades vi hemma hos Christel (butikschefen), alla utom Caroline (hon är i Florida), och käkade pizza från "American Style". Vi skulle diskutera lite saker om och omkring jobbet. Pengarna fick vi som belöning för att vi har haft en enormt bra försäljning på sistonde. De andra drack rödvin, jag höll mig till alkoholfri päroncider (jag hade kört ner i stan eftersom jag inte gillar att gå ensam hem när det är mörkt, och... Efter klockan 18 är det ändå gratis parkering på Sandtorget som är 150 m från Christel).
Kvällen var hur mysig som helst och vi snackade om allt. Tack tjejer för att ni är så underbara! :)

Tja, annars har veckan varit bra hittills. I måndags pluggade jag, i tisdags hade jag "kreativt skrivande" + "actionfilmens utveckling", igår hade vi snack med de olika ansvariga för examensarbetena och sen filmvisning i "actionfilmens utveckling". Men, eftersom jag har James Bond-filmerna, så sparar jag "Tomorrow never dies" till imorgon kväll eller söndag kväll... Får se. Idag har jag haft föreläsning i "dramaturgi" med Anders B. Ska ha föreläsning nummer 2 imorgon, men innan den så ska jag till FeelGood och köra ett pass "Step-Up", så att jag får igång hjärnan ordentligt... Hehehe...

Men, nu ska jag lägga mig i sängen med ett glas kaffe, en kelsjuk katt och ett varmt täcke och kolla på mitt inspelade avsnitt av "Du är vad du äter".

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: