torsdag, oktober 27, 2005

Den lataste dagen på terminen...

Ja, jag tror faktiskt att det var det. Gick upp halv tio och fick hjälp av mamma med att fixa det sista på min arbetsansökan. Efter det avslutade jag min andra hemtenta i "Dramaturgi", och även om jag känner mig så där löjligt superstolt, så känns det som att det inte blev riktigt bra... Men... Det är bara jag som oroar mig för mycket. :)
Annars har jag bara tagit det lugnt idag och inte gjort för mycket. Beställde kurslitteratur till "Genusperspektiv på film" som kostade drygt 1300 kr... Huh och blä! Men, böckerna måste jag ha, även om det bara är en 5-poängskurs. Hoppas nu att de är värda det. Annars blir jag ledsen i ögat! :(
Har fin-fin träningsvärk i mina yttre lårmuskler efter min halvtimmes löpsession igår... Och ändå stretchade jag *suck*. Imorgon är det dags för en timmes "Step Up", det ser jag jättemycket fram emot. Såg klart på en dokumentär om Atlantis, som jag påbörjade för ett par veckor sen, men jag var alldeles för trött då för att se hela. Ikväll har jag sett "Du är vad du äter", även om den brittiska versionen är mycket, mycket bättre!
I helgen ska vi, förhoppningsvis, ut och slå runt. Det är "Halloween"-fest på kåren och jag vill gärna gå. Det var längesedan sist.
Något annat som jag också längtar efter är julen... Mmmm... Har kollat en massa recept på julkakor och julgodis... *Längtar*...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: