måndag, oktober 03, 2005

Ny vecka, nya möjligheter!

Ja, det är så man ska se på saker och ting. Dr Phil säger att man, var morgon när man vaknar, ska tänka "vad kan jag göra idag för att göra min dag så bra som möjligt för mig och min älskling?" (Kanske inte ordagrant, men innebörden är sådan). Det är måndag, alltså: "ny vecka, nya möjligheter"...
Jaja, idag har jag handlat mat, tränat (5 min gång, 15 min löpning, 5 min gång och 5 min löpning) på FeelGood och pluggat. Imorgon är det dags för "Kreativt Skrivande", fick uppgiften tidigare idag av Dan, men det var en lätt uppgift så det tog ingen tid alls få inspiration och skriva. :)

Igår var det bakisdag, precis som jag hade planerat. Tog det otroligt lugnt, slappade i soffan och kollade på en massa på x-boxen. Vi åt bakismat (Jag - kycklingsallad, Gummi - kebabpizza med strips - båda rätter från "Apu".) och snaskade godis till efterrätt... Mmm... I love sundays! ;-)
Vi hade förfest i lördags som var hur trevlig som helst. Efteråt gick vi till kåren, som halvt planerat, och det var ganska kul - trots att det inte var så mycket folk där. Vi stack sen till McDonald´s och fick lite fyllemat, och det var nog det som gjorde att jag mådde halvbra vid 11-tiden igår förmiddags...

Annat kul? Hm... *funderar* Kommer inte på något för stunden, men var god kom tillbaka senare. :) Nu ska jag kika vidare på "Extreme Makeover: Home Edition".

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: