tisdag, oktober 25, 2005

Do you want to know a secret?

"Do you promise not to tell?" :)
Bra musik de där beatlarna gjorde...
Har lite slappekväll idag, har haft sista föreläsningen i "Kreativt skrivande" idag, samt en föreläsning i "Actionfilmens utveckling"... med Stefan Ekman, vår föreläsare i "Dramaturgi". Mycket intressant föreläsning! :)
Redan tisdag, tiden bara rusar iväg från mig. På tal om Stefan Ekman, jag lämnade in hans del av hemtentan i "Dramaturgi" idag... *puh* One done, a few to go! ;-) Nemas problemas, jag är på grymme humör och det känns som att jag kan conquer the world ensam idag!
Önskar bara att vädret matchade mitt humör också... Regnet har stått som spön i backen idag och jag gick ordentlig chans att inviga mitt paraply "på riktigt" idag. Detta var enormt mycket regn om man jämför med det jag utsatte det för i helgen.
Oh, helg... Jag vill på halloweenfesten på kåren på lördag! :) Länge sen jag drack till senast, får bli lite ändring på det den här helgen. Längtar också efter att klä ut mig!

Så, ja... Slutflummat för dagen!

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: