måndag, september 27, 2010

Utan ett par fönster mot omvärlden...

... fick mina månadslinser idag - ett par sådana fina som man också kan ha under natten, vilket passar mig perfekt eftersom jag är hyffsat duktig på att sätta i dem men inte lika bra på att ta ut dem. Hehe. Om jag kan minimera den sysslan till en gång i månaden och samtidigt slippa glasögonen så är det kanon. Inte för att jag har något emot bågarna på något sätt, det är mer det att luggen lägger sig på dem, de blir skitiga och utan dem ser jag suddigt. :-P Nu måste jag bara låta ögonen vänja sig.

Mer? Glömde helt att betygsätta Zumban jag var på i lördags. Det var riktigt roligt men jag märker att mitt knä inte helt håller för en timmes träning. Så, det blir nog så att jag vilar från den klassen på lördag (då jag ändå har plats 21 i kön, hehe...) och provar igen nästa vecka. :)

Den här dagen har annars varit lite småtrött. Fick gjort det jag brukar göra plus lite till men ändå kändes det inte som att energin var där fullt ut. Imorgon bitti blir det morgonträning som vanligt och det brukar ju alltid pigga upp mig rejält.

Dagens motion: En massa städning.

Dagens mat: 1 Naturdiet bar; 1 persika och en kopp kaffe; Fiskbullar med kål- och morotssallad; 1 persika; färsbiffar med lingon och sallad; en kopp te med lite honung.

Vad händer mer? Imorgon är det kör igen! Jag blev utvald till sekreterare på årsmötet förra tisdagen och under veckan som gått har jag fått protokollet skrivet och utmailat (tack Gui för hjälpen!) samt utskrivet för underskrift av justerarna.

Nu ska jag titta lite på "Ullared" och packa träningsväskan. Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: