fredag, oktober 01, 2010

Weekend

Nu är det helg igen! Jag tog en kompdag idag så jag tjuvstartade helgen redan igår kväll. Jobbade ju i söndags, så efter en lyckad torsdagslunch och efterföljande husmöte så kände jag mig värd en extra lång helg.

Gick upp klockan nio och har fått en massa saker idag. Först gick jag till stadsbiblioteket, skaffade ett lånekort och lånade en bok (lärobok i íslenska). Efteråt gick jag till Triangeln och köpte ett par vinterskor, hämtade mitt paket på Stadium (löparbyxor, löpartröja, väst, handskar, styrketräningshandskar och ett par nya hälinlägg) samt köpte ett par jeans på H&M. När jag kom hem så städade jag lägenheten. Vad nöjd jag känner mig! :) Nu är det helg!

Dagens motion: Promenad och shopping på stan; städning av lägenheten.

Dagens mat: Yoghurt med müsli; 1 persika; köttgryta med ris och broccoli; 1 påse lösgodis; kyckling med äpple/kikärtsröra.

Så vad har vi för planer för helgen? Tja, inga direkt vad jag vet. Det kommer nog att bli en del slapp. Skönt. Vad mer? Det funkar riktigt bra med mina linser. Saknar inte mina glasögon ett dugg, men ibland är man uppe med händerna kring ögonen i situationer när jag vanligtvis brukar ta av/på dem. Hehe.

Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: