söndag, oktober 24, 2010

Singin´ in the rain

Då var det söndag kväll igen och snart är det dags att förbereda sig för en ny arbetsvecka. Jag har precis satt i ett par nya linser och ska se om det funkar bättre med dygnet-runt-linser den här gången. :)

Veckan som gått har inte bara varit bra, den har också försvunnit i ett rasande tempo. I tisdags var det körsång efter jobbet, i onsdags var vi och kollade på en lägenhet i Lund och om två dagar får vi reda på om vi får den. I torsdags var det lunch som vanligt och i fredags kompade jag. Jag passade då på att städa och få håret uppklippt lite. På en och en halv månad har det vuxit som värsta ogräset.

Igår shoppade vi på Mobilia och på kvällen blev det middag hos pappa och Gunilla. Idag har vi tvättat, kollat på Formel 1 och så har jag varit och sjungit med kören på Malmö Stadsbibliotek. Skojigt värre och jag hittade ännu en bok som jag lånade hem. Hade en med mig dit och en ny med mig hem. Det är jag i ett nötskal. :)

Jaja, vad händer mer? Inte mycket, så I´ll be back! :) Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: