måndag, oktober 11, 2010

Latmask

Har funderat på att blogga men har inte fått tummen ur, förrän nu. Typiskt. :-P
Under veckan som har gått så har jag jobbat, tränat och en massa annat. I torsdags hade vi pubkväll i församlingshemmet med ett riktigt bra jazzband. Hela kvällen blev en succé, vi hade fått vårt tillstånd i tid och det dök upp fler än vad jag hade hoppats på. Dessutom hade möblerna till foajén kommit så vi hann klart i tid för att ha premiär för allt det nya på samma kväll. :)

Lördagen började med ett yogapass tätt följt av städning och tvätt innan det blev restaurangbesök för att fira Johanna och Gunilla. I går förmiddag var jag hos mormor och hälsade på samt hjälpte henne med ett par saker. På kvällen var jag hos min kollega i Lund och hade spel- och matkväll tillsammans med kollegorna på jobb.

Dagens motion: Städning på jobb.

Dagens mat: 1 Naturdiet shake, några vindruvor och en kopp kaffe; 1 caesarsallad från ICA; Moussaka; 1 persika.

Den här veckan har inletts med jobb, ett besök på Stadsbiblioteket och nu lite slapphet framför teven. Nice! Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: