söndag, oktober 03, 2010

Godkväll i stugorna

Ännu en produktiv dag till ända. Gårdagen var härligt slapp: Vi tog det lugnt, tvättade smutstvätten och latade oss. Idag stack vi till IKEA och handlade lite saker som jag/vi gått och funderat på. Efter det lilla äventyret så körde vi ut till Fuglie på spontant besök och drack kaffe och eldade i kaminen.

Väl hemma igen plockade vi upp ur kassarna och började sätta saker och ting på plats. Bland annat är sladdhärvan i ena rummet tillintetgjort och två fina, små lampor pryder fönsterkarmen i vardagsrummet. :)

Vad mer? Jag har tjuvstartat julen! Eller rättare sagt: jag har börjat köpa julklappar! Har en massa klappar klara redan och fler ska det bli innan månaden är slut. I år ska jag vara klar tidigt! :)

Dagens mat: 1 portion fläskkotlett med pommes och sås på IKEA; lite nötter doppade i choklad och en kopp kaffe; 1 bulle och 1 påse Haribonappar.

Dagens motion: Räknas rundan på IKEA? :-P

Nä, klockan är mycket, jag borde snart gå och lägga mig. Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: