söndag, september 26, 2010

Söndagskväll

Återanvänder en gammal rubrik eftersom den beskriver just vad det är - en söndagkväll. En bra vecka är till ända och imorgon är det måndag igen. :) I fredags blev det en del förberedelse på jobb inför helgen. När jag kom hem så var jag riktigt trött och tog det lugnt resten av dagen.

Gårdagen blev också en lugn dag, började med ett pass Zumba på SATS tillsammans med Nanna. Efter det väntade tvättstugan. Gick och la mig tidigt för att få så mycket sömn som möjligt inför dagens händelser.

Jag var uppe med tuppen imorse och var på jobb klockan åtta. Började genast hacka grönsaker och kött och tog upp bullar ur frysen. Efter en stund kom en kollega och tillsammans förberedde vi inför pastalunchen vi skulle servera på kyrkkaffet. Allt gick riktigt bra och alla var nöjda med maten och underhållningen. Själv lämnade jag jobbet vid ett och handlade på Willys innan jag körde hem igen. Härligt att ha sånt gjort inför den nya veckan.

Dagens mat: 1 naturdiet shake; lite pastasallad; två bullar med pålägg; godis; en naturdiet bar.

Dagens motion: Köksspring. :)

Nä, om man skulle ta tag i lite saker som behöver bäras upp på loftet? :) Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: