torsdag, september 09, 2010

Snart frisk

Jag trodde, något naivt, i mitt förra inlägg att jag skulle vara frisk igen igår, men ack vad jag bedrog mig. Vaknade igår morse med feber och den höll i sig nästan hela dagen. I morse var det samma visa, fast i mindre skala och under dagen har febern avtagit och helt försvunnit. Dessutom känner jag mig mycket piggare idag än under de senaste dagarna. Kommer jag vara frisk imorgon? Heja, heja! :)

Så vad har jag då hittat på under dagarna? Jag har funderat en massor på höstens träning: när, vad och hur jag ska träna. Jag har även fått broderat en massa på det fina broderiet jag köpte i början av semestern samt sett en massa avsnitt av "Time Team" och "Air Crash Investigation". Och druckit en massa äpplekakste med honung.

Dagens mat: 2 koppar te med honung; kokta rödbetor med smör; en påse lösgodis; en Findus fiskgratäng med räkor.

Nu har jag inte mycket mer att berätta, så vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: