måndag, september 13, 2010

Ny vecka igen!

Måndag igen. Det innebär omstart på veckans alla sysslor. Den här dagen innehöll jobb och ett besök hos veterinären för lille kattens årliga vaccination. Själva sprutan tog drygt en minut från det att jag satte buren på undersökningsbordet tills det att vi var klara och jag fick in honom i buren igen. Han var så duktig! Gick självmant ut ur buren, stod stilla och ville sen inte in i buren igen. Han ville nog hellre hoppa ner och gå en runda och sniffa runt på alla spännande dofter. :) Jag borde ha döpt honom till "Nicke Nyfiken" istället för "Fred Astaire"... ;-)

Helgen som försvann innehöll lite av varje. I lördags tränade jag yoga, gick sen på "Bondens Marknad" på Drottningtorget och fyndade lite frukt, lite grönt och lite kött. Fint och fräscht! Jag tror det blir ett återbesök nu på lördag! :) I söndags blev det spinning, sen tvätt, en tur till Willys och lite Formel 1 som grädden på moset.

Den här kommande veckan innehåller jobb, en massa träning, ett optikerbesök och lite fest. Det ser jag fram emot! :)

Dagens motion: En massa städning.

Dagens mat: 1 Naturdiet shake med chokladsmak (har ingen frukostfantasi och ingen lust för något särskilt heller); 1/2 banan med kvarg; kyckling med bön- och avokadosallad; 1/2 banan med kvarg; tonfiskröra med råkostsallad; 45 g russin; 1 kopp kaffe och 1 kopp te.

Jaja, nu ska jag se på "Biggest Loser" på Tv4. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: