tisdag, september 14, 2010

Dagens i-landsproblem

Jag var och tränade i morse innan jag stack till jobb. Kul att vandra omkring på Entré halv sju på morgonen när nästan allt är nedsläckt. Det är bara en själv, någon enstaka vakt och städpersonal. I morse körde jag ett kombinationspass. Började med tio minuters lätt jogg och tränade sen både ben och överkropp. Avslutade med stretch och mina rehabövningar.

Efter en snabb dusch så promenerade jag bort till bussen och åkte till jobb. Lagom hög på endorfiner så gick dagen störtlätt. Så nu till dagens i-landsproblem: Jag har bokat "Yoga Advanced" imorgon kväll, men samtidigt blev jag biten av morgonträningen. What to do? :-P

Dagens motion: 10 minuter jogging, styrketräning ben, biceps, axlar och mage. Stretching och rehabövningar. Städning på jobb.

Dagens mat: 1 Naturdiet bar, smak: "mörk choklad"; 1/2 banan, vindruvor och lite kvarg, kaffe med mjölk; tonfiskröra och råkostsallad (middagen från igår); 1/2 banan, vindruvor och kvarg; omelett med svamp, paprika, ost, purjolök och kidneybönor; 1 pkt russin = 42,5 g.

Vad mer? Är tillbaka på ISO-dieten igen och det går riktigt bra. Två dagar avklarade med minimalt socker- och brödsug. Fantastiskt. Har en massa roliga träningspass inplanerade och bokade. Införskaffade ett sånt där "2 ggr/veckan"-kort som de har på SATS. Om elva veckor har jag en gåva i min hand - det lovar jag! :)

Nä, nu ska jag "fönstershoppa" på Stadium.se. Tänkte bland annat investera i en pulsklocka och ett par nya löpartights modell långa. De jag har är lite för stora och sitter lite halvskumt på mig. Hehe. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: